ru
uk

ЧЕК-ЛІСТ:

10 важливих правил для івентора

при замовленні кейтерінгу

на конференції

1. Подумайте про технічну зону

Розмір має значення. Театр неможливий без закулісся, а підготовка до визначної події – без технічної зони. Бездоганний кейтерінг – це професійне обладнання для приготування страв, холодильне обладнання для зберігання і, звичайно ж, зона формування страв перед подачею. «Розберемося на місці» не працює у випадку з подією високого рівня. Представнику кейтерінг-компанії необхідно зробити точний прорахунок часу приготування страв, шляхи їх транспортування, вивчити найближчі місця для якісної закупівлі, оцінити потужності обладнання.

2. Врахуйте професійні coffee points. Кава – це не просто стандартний атрибут, це – показник рівня події-konferencij

Фігаро-Кейтерінг відрізняється пристрастю до їжі та кави, відстежуючи тенденції і піклуючись про смакові якості. Щоб забезпечити високу якість кави, ми адаптували роботу з професійними кавомашинами під формат виїзного ресторану і навчили цього свою команду. Наші кейтерінг-бариста проходять обов'язкове навчання з подальшою атестацією і орієнтуються у великій кавовій карті.

3. Пам'ятайте про нетворкінг

Жоден захід зараз не проходить без нетворкінгу – це щось середнє між мистецтвом і наукою побудови професійних відносин. Термін настільки популярний, що на полицях магазинів можна знайти книги про нетворкінг для інтровертів. Наше внутрішнє дослідження показало, що найкращі ділові відносини зав'язуються саме під час фуршету. 

4. Проаналізуйте тренди

Тематичний food bar – тренд останніх років. Якщо Ви обрали фуршет, нехай на одному столі будуть представлені м’ясні страви, на іншому – випічка, на третьому – бар морепродуктів. Також можна влаштувати куточок популярних кухонь світу: з ролами, мексиканськими тако, італійською лазаньєю. Обов’язково врахуйте гастрономічні, дієтичні та етичні вподобання усіх гостей, формуючи меню.

5. Дотримуйтесь єдиної концепції

Коли події властива певна концепція, всі тематичні зони, елементи декору та кейтерінг повинні гармонійно інтегруватися. Ще на етапі планування обслуговування Ukraine House Davos ми точно знали, що будемо пригощати гостей форуму стравами української кухні в сучасній інтерпретації, використовувати глиняний посуд і носити вишиванки.

6. Обумовте розділення зону кейтерінгу на standart, premium та vip

На кожній зоні Ви зможете реалізувати свій формат обслуговування з окремим меню. Це дасть Вам можливість бути гнучким у ціноутворенні квитків та запрошень для гостей.

7. Зробіть персоналізовані подарунки гостям

Персоналізовані розробки компаній зараз у моді. Авторський коктейль, креативна страва чи солодкий комплімент, що розкривають історію компанії-організатора та підкреслять основний меседж конференції.

8. Створіть WOW-ефект

Здивуйте гостей, щоб їм хотілося зачекінитись, зняти сторіс і розповісти про подію всьому світу. Помістіть їжу в центр уваги Вашої події, перетворивши подачу страв в експериментальне шоу. Нехай кухар при гостях ефектно приготує велетенську рибу на солоному брусі фламбе або намалює картину шоколадом. Видовищний фуд-перформанс емоційно виділить подію серед сотень інших.

9. Забезпечте частування стороні організатора

Ідеальний варіант – якісні та смачні ланч-бокси. Ваша команда скаже Вам дякую, що турбуються не лише про гостей, але й про івенторів, що створюють подію. Їжа для роботи мозку, як паливо для автомобіля, тож обов’язково нагодуйте своїх колег. Звісно, якщо хочете, щоб захід відбувся без сюрпризів та нервових зривів.

10. Оберіть надійного та досвідченого кейтерінг-партнера

Коли Ви організовуєте визначну подію, пам'ятайте, доля любить сміливців! Особливо тих, які вдало обирають підрядників, вміють поєднувати раціо, емоційність та професіоналізм. Тож беріть в партнери тільки кращих та перевірених часом!